01/12-10

Jaha.. Ojfan. Första december redan. Måste skynda på ganska mycket för att hinna färdigt med mina uppgifter, auch!
Just nu sitter jag och tittar på Greys Anatomy och jag undrar när Yang ska skärpa till sig och bli sitt coola vanliga jag igen :D

Idag har jag inte gjort så mycket, försökt göra lite läxor bland annat :)
Sen har man ätit middag och bara tagit det lugnt. Ganska jobbigt att vara hemma bara..
Jag har blivit anklagad för att vara ett sött glupsko monster xD För snart så har jag en speciell vecka och alldeles innan så blir jag så förbannat sugen och hungrig på allt, så jag åt upp resten av chipsen vi hade hemma (Som till mitt försvar inte ens var en halv påse!!!) :D

Sen, mitt liv suger.
Jag har utslag i mitt ansikte, vill inte direkt gå utanför lägenheten då jag har det.
Blir deprimerad och ledsen utav det :(

Hoppas alla har det bra!




(Bara för att den är så förbannat söt!)



Dagens låt;
Volbeat - Still Counting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0