Dag 01 - Om Mig

Då ska jag väl presentera mig själv lite.
Jag heter Bente och är sambo i en liten miniatyr stad.
Jag har två storebrorsor, dom är 33 och 31 år, själv är jag 20.
Så jag är ett litet sladd barn, samt enda bruden!

Min pappa är norsk, har själv bott i norge under 3 år.
Trivdes superduper där, och kommer troligtvis flytta dit en vacker dag igen.
Jag studerar på Komvux eftersom jag har problem med omogna snorungar, trivs bättre bland vuxna människor eller folk i min ålder som är mogna! :)
Jag kan bjuda på mig själv, är inte rädd för att "skämma" ut mig.
Har extremt lätt för att skratta.

Jag jobbar både natt och dag på ålderdomshem, där jag behövs.

Vet inte vad mer jag kan säga om mig själv..
Så, jag lämnar det såhär :D






Bye Darlings!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0