Dag 03 - Mina Föräldrar

Jag har helt underbara föräldrar.
Pappa flyttade till norge när jag var runt 5-6 år, och dom skilde sig därefter.
Men det underbara med det, är att ingenting ändrades.
Mamma och Pappa är fortfarande bästa vänner.
Har alltid varit det och kommer alltid vara det.

Tyvärr så kan jag inte göra som dom flesta skilsmässo barn, jag kan inte spela ut dom mot varandra! :P




Mamma <3

Min mamma är den snällaste på denna jord, hon har aldrig pratat skit om någon eller pratat bakom någons rygg (hon är min förebild när det kommer till det). Hon är oförmögen till att ljuga, hon klarar inte av det. Det är mindre bra för mig, för ibland kan jag behöva mamma till en vit lögn xD
Hon ställer alltid upp, både för mig och mina vänner. Kommer ihåg när jag var i stan och söp, tappade nyckeln där jag skulle bo och ville hem 04.00 på natten. Mamma kom och hämtade mig i en osäker bil, bara för att jag ville hem. Sen är hon bara underbart söt :)

Mamma är människan jag vänder mig till först och främst, hon är en av mina bästa vänner som vet allt om mig.





Pappa <3

Min pappa är intensiv-vårds sjuksköterska på ett sjukhus i norge, så när jag bodde där kom jag sällan undan om jag var "sjuk" någon dag och inte ville till skolan :P
Han är också super snäll, men jag har en väldig respekt för honom också.
Ingen människa jag gärna bråkar med.
Men han är totalt underbar och jag älskar honom så otroligt mycket, jag gör allt för honom.
Jag är pappas flicka, har alltid varit det och kommer alltid vara det.
Han har dålig musiksmak, men det kan jag leva med!






Det är mina föräldrar, kan inte säga så mycket mer än så, förutom att det är såååå roligt när hela familjen är samlad!


Bye darlings!

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

SV; Du är så underbar! <3

2010-12-27 @ 14:35:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Nea

Mina föräldrar är också som bästa vänner fast de är skilda ^-^



De bor nu mera i samma höghud, de är en våning med hissen imellan, haha de turas även om att göra middag så varannan dag äter de middag hos varandra & detta totts att båda har nya förhållanden, haha ^-^

2011-01-19 @ 10:17:03
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0