Dag 05 - Vad är kärlek?

Det är en extremt bra fråga och svår fråga.
Jag kan bara svara på den genom mitt perspektiv.

Kärlek
Det är en härlig känsla man får, som man kan få utav allt.
Känslan när man lyssnar på sin favorit låt, känslan man får när man går ut och det är vackert utomhus, känslan man får när ens husdjur kommer och gosar, känslan man har hela tiden till sin familj och till sin pojkvän/flickvän, känslan man har till sina närmaste vänner, känslan man får när man tittar på sin favorit film/serie (-er)
Kärlek är en underbar känsla, den gör en alldeles varm inombords och man mår bra av den (förhoppningsvis).

Ska man vara riktigt tråkig så är kärlek bara en kemiskt reaktion i kroppen, som får en till att reagera och känna alla saker (inklusive fjärilarna i magen)...

Jag skulle vilja lägga upp bilder för att visa vad som är kärlek för mig, men det skulle bli så otroligt många..
Så jag lägger upp en bild som jag tycker visar precis vad kärlek är..




Hoppas ni förstod lite hur jag menade iaf, svårt mig att uttrycka mig bra. Just idag är det riktigt svårt att klottra ner mina tankar :)


Bye Darlings!





Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Sjukt fin bild. :) Verkligen, verkligen sjukt mysig. Blev glad när jag såg den. :)

2010-12-29 @ 23:33:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0