14/11-10

Har haft dundrande huvudvärk i 3 dagar nu, vet inte vad det är eller vad det beror på. Men det suger!!
Sömnproblem, dundrande huvudvärk och allmänt bajs..
Hoppas det blir bättre tills imorgon.


Det ska bli så jäkla roligt att åka till Eva, nomnomnom sushi :D
Sushi, Sushi, Sushi, Sushi, Sushi.. (Ni förstår att jag gillar sushi va?)
Önskar att det fanns ett Sushi ställe här också!

Imorgon ska jag ha prov, som vanligt. Sen måste jag plugga i rapid fart!!


Igår kväll såg vi på The Lost Boys (1987).
Kiefer Sutherland är jävligt snygg i den filmen!!



YumYum.



YumYum!


Nu ska jag plugga till provet imorgon!

Byebye!


Dagens låt;
Týr - Dreams

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Btw, texten i låten som muskel-saxofon-killen spelar i filmen (Still believe med Tim Cappello) är västa pepp-låten! "I'll march this road, I'll climb this hill upon my knees if I have to. " Sättet att hitta motivation till skolarbetet är kanske att lyssna på pepp-låtar? :)

2010-11-18 @ 13:18:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0