20/11-10

Hmm..
Någon som kommer ihåg Jenka?


Ett tuggummi som är jätte gott (min egen synpunkt). Det har dock näst intill slutat säljas. Det är faktiskt synd.
Sen, fick jag ett tips av underbare Fanny att jag skulle testa en viss läsk....
*Trumvirvel*



Root Beer!
Flytande Jenka ;p
Sött som sätan! Men, det smakar ju som Jenka! :)
Så, till alla Jenka älskare som har svårt att hitta själva tuggummit. Köp Root Beer!
Något annat tips på wierd rolig läsk?
Så skriv!


Idag har vi tittat på Harry potter.. Väldigt mycket Harry potter...
Just nu är kl. 02.47 och vi tittar på fenixorden.



HATAR DENNA KVINNA!! *GAAAAAAAAH*
Sådan frustation man kan känna över denna människa!





ÄLSKAR DENNA KARL!!!
Men det är väl föga förvånande?
För det första, det är Gary oldman! Älskar honom i varje film han gör. Speciellt i Bram Stokers Dracula.






En sak till, jag har hittat mig själv i Harry Potter! (Enligt killen och mig själv)
Hihi, Lovely!





Snart se film nr. 6!













Dagens låt;
Dio - Hide In The Rainbow

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Harry Potter äger, Jenka äger, Root Beer äger, harat umbridge, gråter för att sirius dör - Han var min favorit karaktär. :'(



Du är snygg!

2010-11-24 @ 10:20:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0