3/11-10

GAAAAAAAAH VILKEN "SUPER" DAG!!!

Jag åker med svärmor och svärfar in till stollefteå 08.30 för att jag skulle på en lektion 09.45.
Kom fram 09.30 och såg att dörren inte var öppen, så jag satte mig utanför en stund för att läsa på lite mer om kapitlet vi skulle ha föreläsning om.

När klockan var 09.45 och det fortfarande inte var en dörr öppen så började jag tänka "Hmm, lektionen kanske inte började förrän 10.45? Jomen det stämmer nog. 10.45!"

Så jag satte mig i ett grupprum i 45 minuter och fortsatte läsa igenom kapitlet.
När klockan då blev 10.30 började jag gå emot klassrummet för att kolla om dörren var öppen, och visst var den det!!
Jag skyndade mig till klassrummet och stod i dörröppningen när jag märkte... Folk gick?!
Ahem.. Lektionen hade börjat kl. 09.00... Jag förklarade för min lärare hur det låg till, att jag faktiskt hade varit på skolan hela tiden och att jag var bara dum i huvudet och hade missat på tiden.
Sen, som det inte var nog.. Så hade jag läst på fel kapitel. Dom hade läst 2 kapitlen bakom mig -.-

Okej, tänkte jag. Jag ska ringa svärmor iaf och säga att jag är färdig så dom kan hämta mig, tror jag har pengar på kortet.. Ringer, hennes telefonsvarare kör igång och min ENDA krona på kortet försvann... FAN!

Kuta ner på stan för att ta mig till affären jag visste dom skulle på.. Strosar omkring den affären precis som en jävla skummis ihopp om att jag ser dom.. Och PANG! Så ser jag dom... Kutar till bilen, hoppar in och säger "Hej!"...


Sååå, där har ni min helvetes dag :P


Jag har nyss ätit Taco och ska snart vandra vidare till syrummet.


Bajbaj!


Dagens låt;
Depeche Mode - Wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0