4/11-10

Såå...

Idag var jag och tatuerade mig, 3 stycken på en gång.. Det tog 2 timmar!
Kan lova er en sak.
Att tatuera foten gjorde inte ont, inte ont alls faktiskt (det var den jag var mest nervös om att den skulle göra ont).
Men ankeln! (Visst heter det ankel?!)
Jag skrek nästan av smärta på den... Och när han tatuerade över fotknölen... Det är så tunn hud där jag kände hur mitt ben i kroppen durrade och det skar i benet... FAN VAD ONT!!!

Och jag mina vänner, handskas med smärta jävligt bra!

Sen handleden, som sagt. Gjorde inte ont.

Bilder kommer nu;



Min lilla larv :) HAHAHAH! Lägg märke till att det rinner blod ifrån larvens mun! HAHA xD












Det var den smärtsammaste tatueringen jag någonsin gjort. (Hittils)
Har ingen bild på den tredje än. Men det kommer.


Han var iaf jätte trevlig den här killen,
efter att jag hade tatuerat mig på ankeln (där det gjorde så förbannat ont)
så sa han "Du får lov att slå mig faktiskt, en liten lätt klapp någonstans".. Haha, men jag gjorde det inte :)
Det enda jag sa var "Ja, men du var ju på spark avstånd när du höll på att tatuera, haha"
För jag satt med foten i hans knä, och ibland när jag lutade sig så hade jag foten i hans mage typ. Tänk om jag hade ryckt till då?! HAHAH! Då hade jag ju fan sparkat han i magen xD


Dagens låt härstammar ifrån musiken som spelades när jag tatuerade mig :D




Dagens låt;
Iron Maiden - The Final Frontier

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Nice, väldigt fint! Vill dock se den på handleden, men du lovade ju. ;) Bild på töjningarna också tack! :D

2010-11-04 @ 20:35:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0