5/11-10

YAAAWN!

Är super duper trött.
Vet ej varför, men skulle kunna somna här och nu.

Idag firar jag och min underbare pojkvän 16 månader <3


Idag fick jag höra om dig igen, vet du? Jag skiter i om du fick jobb i sthlm eller ej, du är ute ur mitt liv och kommer fortsätta vara det. Hoppas bara folk fattar att jag inte vill höra om vad du gör eller hur du mår!
För jag skiter i't. Jag har gjort upp med dig, om än så i drömmar, men jag har gjort upp med dig.
Till dom som vill veta kan jag berätta om drömmen.
Jag känner fortfarande hat så fort jag ser dig, men inte längre att jag vill slå in ditt ansikte.

Får fortfarande ångest över det du gjorde. Därför önskar jag att folk bara sluta prata om dig. Jag har lagt dig bakom mig. För alltid.
Du ska fortfarande dra åt helvete och jag kommer aldrig någonsin förlåta dig.



Till något positivt.
Julklapparna börjar artar sig.
Vissa saker har varit en jävla pina.. Mest pappas!!
+ att det är amazing att jag inte har svullit upp på mina tatueringar!


Dagens låt;
Falconer - The Clarion Call


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0