8/11-10

Hahaha!
Awesome, tittade på ett avsnitt av supernatural igår kväll, och då gjorde dom smått narr utav den här hela vampyr hysterin som har kommit, tyvärr Fanny så var twilight den ledande. Det var väldigt humoristiskt, men bara ungefär 10-15 min. Sen blev det allvarligt, och jag undrar..
VAD FAN ÄR DITT PROBLEM SAM?!?!?!?!?!!!!
Gaah, blir tokig på den karln.. Känns som att jag bara måste måste måste se hela säsongen nu på en gång så jag får veta vad fan problemet är!!

Snappade upp två roliga Dean citat ur det avsnittet.


"He's watching her sleep, how is that not rapie? - Dean"

"Dean - Do you were glitter?
Boy - I only do it to get laid.
Dean - Does it works?
Boy - *nodding*
Dean - I be damned."



Hihihi.. Tyckte dom var lite roliga xD
Vill verkligen se mer supernatural, det är så jävla beroende framkallande att det är sjukt!


Walking Dead var också en bra serie, men det är ju bara första avsnittet som har släppts, så man får väl vänta lite på det också.
Verkar iaf mycket lovande.

Idag ska vi dra och handla, tror jag håller på att bli förkyld för jag fryser nå så inni h*lvete..
Sen så har mina tats börjat klia, som alltid... Så jag smörjer som en galning :D

Ha det så bra allihopa..

Dagens låt;
Iron Maiden - Isle of Avalon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0