11/10-10

Guuud vilken händelserik dag!

Va in på Norells och kollade om dom hade några 2'or.
Fanns inga just nu, men tydligen ligger dom på ca 5100 kr :/
Känns liiiite dyrt.

Sen kutade vi vidare till Billsta och snackade om mitt körkort! Yay!
Ska övningsköra med min svärmor!!

Sen gick vi hem, hämtade min plånbok (som jag glömde första gången vi gick in till stan).
Sprang iväg till Idiot-videoteket.
Hämtade nå kort till min internet bank...
Sen tog man ut pengar, eftersom jag ska till Sofia imorgon och hälsa på min lilla brorsdotter :)

Senare under kvällen så kom Kharla och Peter, vi tittade på The ugly truth.
(ni får se min recension senare)
Vi hade allmänt trevligt som vanligt, mycket skratt och mycket flams!

Sen, börjar det intressanta hända, Catta kom med ett litet sågblad!
Ni vet att jag inte har fått ut pluggarna jag har haft i öronen...

På Barbarella nere i göteborg sa han åt mig att använda diskhandskar, Devils ink sa åt mig att använda tång..
Så, vad gör jag när ingenting av det där funkar? Jo, jag tar något rejält vasst och bra och sågar igenom.. Som ett sågblad!


Sågar för fullt i 6 mm pluggen. Har ingen bra bild när jag sågade
8 mm pluggen. Men den tog längst tid.



Faktiskt när jag såga 6mm så råkade jag såga mig itte bitte i örat!
Woops!!

Förstå min lycka när båda två hade försvunnit!
Jag kan äntligen använda pluggarna jag köpte i Göteborg!
HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY!


Dom trasiga sönder-sågade pluggarna! WOHO!!!




Nu ska jag titta lite på Supernatural och sen sova, upp tidigt imorgon och resa!
Skulle behöva duscha också! :)


Ha de bra allihopa!


Dagens låt;
Dio - Dont talk to strangers

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Sv; Klart vi ska photosession! Men vill att min kamera ska bli frisk då. :(



SJUKT NICE att du fick ur pluggarna, men vill ju ha bild på hur det blev med de nya!

2010-10-12 @ 19:58:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0