26/10-10

BAZINGA!!!!


MWAHAHAHA!
Det är väl inte bara jag som älskar Big Bang Theory? Eller att man älskar Sheldon Cooper!
När lilla My berättade för mig att han var homosexuell så skrek jag "NOOOOO", så högt att han troligtvis hörde det i Hollywood och bestämde sig för att bli hetero och flytta till Sollefteå!

(man kan väl drömma?)

Jag är trött, kom hem 07.20 ifrån en natts jobb, har inte sovit något än. Däremot så har jag pluggat och ska plugga lite mer innan jag drar iväg till skolan!

Höll på att komma försent till jobbet, det var blixthalka ute så min väg till sjukhuset blev INTE en dans på rosor!

Jag blir ganska flummig när jag varit vaken såhär länge...
FÖRLÅT FANNY FÖR ATT JAG RINGDE DIG IMORSE <3<3 HOPPAS JAG INTE VÄCKTE DIG!
Tänkte att du hade klivit upp och börjat göra iordning dig för skolan :(

Meeeen... Till alla andra;
Neeno-Neeno!

(ett äkta Sheldon cooper fan fattar det där! :D) + (ni ser det inte, men jag gör pilutta er rörelser!)


Hej alla barn, nu är det barnprogram.
Titta här vad Farbror Frej tar fram.
Två apelsiner och en banan, så har vi gjort ett könsorgan!!

haha, min humor just nu..
Näh, mer plugg nu innan jag somnar...

Roger in, Roger out, Roger Moore!..

(hiiihiiihiiii, Dålig humor AB? Ja!)

Energidryck, berika min mun!!

Dagens låt;
Galenskaparna - Konfirmationspresenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0