30/10-10

Joni!
Nu sitter man i ramsele, här har dom faktiskt snö!
Hör och häpna alla sollefteå-bor!

Gick ut med Dex ikväll, kom fram till 2 viktiga saker..
1. Bara för att du kan använda dina tygskor i sollefteå betyder inte att du kan det i Ramsele.
2. Bara för att det ser ut som snö, betyder det inte att det är en stor vattenpöl under.

Lärde mig den hårda vägen.


Idag har jag spelat Left 4 Dead för första gången, ville inte spela online med någon så jag testade bara på singelplayer. (på datorn alltså).
Där lärde jag mig också en viktig sak.
1. Reta ALDRIG och då menar jag ALDRIG upp en Witch...

Lärde mig också det, den hårda vägen.
För en viss söt Fanny hade inte berättat om något sånt hemskt för mig ;(


Pappa beställde två regnbågs filtar till idag.. Som ska vara färdiga till jul.. Voine, voine..
Har ju massa andra saker att göra också! Hoppas jag hinner det + att plugga!

Nu ska jag ta och spela lite mer Left 4 Dead kanske :) OCH INTE RETA UPP EN WITCH!


Saknar Fanny <3
Vill umgås med Fanny <3
Och är SUPER stolt över Fanny <3



Dagens låt;
Bruce Dickinson - All the young dudes

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Jag kan inte ha tappat min förmåga att sakna för jag saknar dig jämt och ständigt. Det jag gör är att jag trycker undan allt. Jag har en jobbig period med telefoner och låtsas att mobilen inte existerar, förlåt, det är inte ämnat åt dig, bara telefoner i almänhet. Jag vill inte göra dig ledsen eller besviken. Verkligen inte. Jag ska leta upp mitt favorit Citat ut Twilight, skriver det på min blogg sedan. Saknar och älskar dig <3

2010-11-01 @ 16:45:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Fanny Edfeldt

Hur långt ska Citatet vara?

2010-11-01 @ 16:57:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0