31/10-10

Hej alla barn!

Idag har jag pluggat väldigt mycket till provet imorgon,
Sen har jag suttit i syrummet som ett annat jehu!
Ska bli skönt att slappna av med någon film eller liknande...


Jag blir ganska ledsen när man aldrig pratar med människor man tycker om, känns som att IRL försvinner mer och mer...

Är det verkligen bara jag som känner så?
Att man pratar mer och mer med varandra över internet än att faktiskt höra varandras röster?

Saknar My & Eva..
Fast pratade med ena på facebook igår.. (precis det jag menar, varför inte plocka upp telefon jävel och ringa ist?)
Nog gnatat om det...

Hoppas mina julklappar löser sig... Hoppas folk blir nöjda.

Adjö.


Dagens låt;
Iron Maiden - The Trooper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0