Hiss&Diss - 31/10-10

Hiss;

  • Att sy!
    Vad är det inte att älska med det? Du skapar av vackra tyger!
  • "Lov"
    Tekninskt sett så har jag inte lov, jag har hemma studier i en vecka. Destomer tid till att sy!!
  • Göteborg
    En vacker dag ska jag bo där, alla är trevliga.





    Diss;

  • Arkelsten
    Snälla, du lurar ingen. Så, va bara tyst.
  • Sista Indiana Jones filmen
    Varför förstöra ett bra koncept med att kasta in några aliens?! Sååå dåligt! Jag älskar Indiana Jones, men det här var bara överdrivet.
  • Idioter
    Som det finns såååå gott om.



Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Jag är inte alls sur på dig! Jag saknar dig bara och det är ju inte ditt fel. ;) Eller, kanske. Om du inte var så bra skulle jag inte sakna dig. DU får sluta vara så bra! <3



Öhm.. Hm..

“And so the lion fell in love with the lamb’

‘What a stupid lamb’

‘What a sick, masochistic lion.”



tror jag. Om den funkar. :P Jag är klar med din Julklapp! Nu ska jag bara knåpa ihop en födelsedagspresent, försenad sådan. ;)



2010-11-01 @ 20:36:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0