Lördag&Söndag

Lördag:

Lördag har jag spenderat med att sy, exakt hela dagen har jag sytt.
Super roligt!

Sen spelade vi 500, inte riktigt min favorit.
Efter några omgångar ville inte Jojjan spela nå mer, så då blev det hjärter 7!
Det är min favorit :D

Vi åt tårta som efterrätt, super god tårta!

Sen var det meningen att jag och pojken skulle titta på en film, men jag var för trött.
Så jag slocknade nästan på en gång.

Dagens låt;
Edguy - Vain glory opera


Söndag:

Söndag spenderade jag med att sy lite till, såklart!
Packade och sydde färdigt.
Kände mig ytterst duktig.

När vi kom till sollefteå så kutade vi först till Videoteket och jag hämtade ut mina böcker,
fan va förbannad jag är att jag inte fick dom innan.
Sen gick vi hem, satte oss i soffan och jag försökte börja plugga.
Gick inte, så jag satte mig vid datorn.

Det var då det började gå åt helvete.
Förstår inte människor att "dra" betyder "dra" ?!

Nu måste jag försöka plugga, men inte säkert det går.
Mina tankar är någon annanstans.


Dagens låt;
Blue october - The end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0