Måndag!

Jaani...
Idag skulle jag ha prov i Antiken/Medeltiden...
Det gick nog ganska mycket åt pipsvängen.

Om jag bara får ett G, som jag tror.
Så ska jag be om att få göra om det.
För jag vet att jag kan bättre, och det är så frustrerande då.

Sen när jag kom hem var det bara att sätta sig ner och läsa matte, känns lite drygt. Men måste verkligen plugga.

Senare ikväll, eller helst nu så måste jag skriva en recenssion om en historia, som lika gärna kunde vara på grekiska, för jag fattar nada..
Är för trött för att plugga tror det. Det har inte gått alls idag, allt jag läst har jag varit tvungen att läsa om 20 gången för att ens kunna fatta något av det som står.
SKIIIT DRYGT!

Eva och Reine kom!
YAAAY!...
Fast nu får jag inte träffa henne på länge *snyft*
Men jag och pojken ska åka ner och hälsa på, för hoppningsvis!!

Jaja, nu måste jag plugga.

Seeya!

Dagens låt;
Neil patrick harris - My freeze ray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0