Måndag!

WOHO!
Träffade Carla idag vid 12.00
Vi gick en stund på stan, gick in på sportaffären, där jag köpte ett par gympaskor! (tills jag ska träna!)
Sen letade vi efter en vinter jacka till henne, gick runt på nästan alla affärer och snackade skit!
Till slut blev jag rejält hungrig, så vi satte oss på lilla cafét och jag smällde i mig en baguette! Namnam!
Vi satt där och snackade skit ett bra tag, till slut gick vi vidare till sportringen och letade efter vinterjacka. Hon hittade ingen bra jacka men jag hittade tränings byxor!

Jag har skrattat så jag har grinat!... Vi har bestämt att hon och peter ska komma och spela monopol, titta på film och äta gott :D Wiiieee!
Men Peter är sjuk, så det blir nog inte förrän nästan vecka, men jag vill att det ska vara nuuuuuu!!!
Fan, det är sjukt. Saknar Carla typ nu!

Provet jag hade idag gick superb!...
Hämtade också ut mina biljetter inför göteborgs resan!
Nu är det inte länge kvar, så imorgon bitti har jag tvätt tid!

Ha det så bra allihopa!

Dagens låt;
Powerwolf - Panic in the pentagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0