Måndag

Kan alltid testa att hålla en blogg.
Har varit lite skeptisk, men det kan nog funka!!

Imorse klev jag upp 06.00, drog på mig träningskläder och joggade i 1 timme.
Extremt skönt, sen har jag varit pigg hela dagen!
Fan.. Jag har inte gjort nå intressant under hela dagen!!..

Ska göra läxor. Har 3 uppgifter som ska vara färdiga.

Socialsmen ska vara färdig tills på Tisdag.
Litteratur ska vara färdig till på Onsdag.
Religion ska vara färdig tills på Torsdag.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I have this wierd feeling.
Have I been replaced?
Thought you were my friend.



Dagens happy song ;
Antonio Banderas - Oh, what a circus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0