Onsdag!

Imorgon åker jag!! Wiiiee...

Annars, har den här dagen sugit mer än vad man kan ha trott...
Av alla människor hade jag hoppats att inte just du skulle vara den som sviker mig mest..

One upside is; Fanny kom och drack kaffe!!
Och eftersom Fanny läser min blogg så är det här åt henne!

Dreggla inte sönder datorn nu bara!











Och sista....




Hoppas du är nöjd Fanny!





Idag ska jag tvätta kläder, är sugen på att sticka och gymma nu, men ska vänta på petra och hoppas jag hinner med allt.

Är lite nervös inför imorgon dagen, eftersom det som hände idag hände..
Får ju sån ångest efteråt..

Nu ska jag ringa Carla och se vad hon hade på hjärtat!



Dagens låt;
Powerwolf - Catholic in the morning, Satanist at night

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Synd att du ska behöva känna dig sviken. :/ Kul att få träffa dig idag! Tack så hemskt mycket för födelsedagspresenterna! Och tack för bilderna Snor dem på en gång :D Söt du. :) Hoppas att du får det bra i GBG och att allt blir så bra som bara möjligt! <3



TUSENTALS Kramar <3

2010-09-29 @ 18:10:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0