Onsdag

Det gick bra!
Jag sov i 2 timmar och vaknade av ljudet till "Monster Mash" - Underbart!
Lektionen gick jävligt bra.. För min egen del.. Var nästan den ende som kom ihåg alltihopa.

På morgonen när jag gick till skolan ringde jag för att samtala lite med Fanny, då löste hon min sista uppgift. Hon gav mig budskapet som tydligen finns i "Liknelsen vid den förlorade sonen".
Det var helt perfekt, för jag var för trött för att tänka logiskt.

Lektionen pågick i 3 timmar, utan paus och utan bensträckning.
Jag hade ingen som helst känsel i röven och det var ett under att jag kunde gå på mina ben, för lederna var så stela att man trodde dom hade blivit till sten.
PomPom bjöd mig på en kopp kaffe efter lektionen, det var inte gott.. Men välbehövligt.

Jag kutade iväg på konsum, köpte 1 kg vinegum, 1 påse dillchips, ballerina kladdkaka och en trocadero åt min underbare pojkvän som fyller år idag <3
Sen fick han öppna sina presenter, han blev mest glad över presentkortet till tattueraren, men det är väl inte så konstigt? ;]

Sen har jag tyvärr inte kunnat gjort nå mycket för han, jag har haft religions uppgiften att få klart tills imorgon.
Nu är den dock gjord. Blev jävligt nöjd med den. Eva gumman tyckte att det var MVG material och jag hade fångat många av hennes synpunkter :]

Imorgon får jag träffa Eva, jag längtar så otroligt mycket att jag tror jag spyr av längtan.
Hatar att hon bor så långt borta. Skulle behöva henne hela tiden, nästan ;]

Nu ska jag umgås med min älskade pojkvän och bara ta det lugnt.
Haft en underbar dag idag trots mycket läxa.


Dagens låt ;

Misfits - Monster Mash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0