Söndag!

Helgen har varit underbar!!!

Nu har jag träffat pojkens andre bror, jätte trevlig och hade två små underbara bebisar!
Vi var och tittade på lastbils träffen, där såg man några riktigt snygga brumbrum!
Sen har jag sytt baksidan till My's kudde och pluggat lite.




Visst är det sorgligt när man inser att man har förlorat en vän?

Vad ska man egentligen ta för ställning till det?
Ska man bara acceptera och gå vidare, eller ska man kämpa för att behålla vännen?

Jag tycker det är super sorgligt när man inser att man förlorat en nära vän, det känns som något fattas och man blir besviken på sig själv, för... Jag kanske skulle ha varit mer tjatig? Ringt 100 gånger per dag eller något.
Men det ska man inte göra, det blir bara fel då.

Jag är så glad över att jag har en stödjande pojkvän. Han är underbar!
Men nog om sorgligheter.



JAG SKA TILL GÖTEBORG!
Jag längtar dit, jag vill bort ifrån den här skit staden!

Saknar my.. Vi kommer att ha så roligt...


Ha det bra allihopa. Tror dock ingen läser min lilla blogg.



Dagens låt;
Týr - Ride

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

I do. I miss you. Skit att det alltid ska vara så mycket.. Hmpf..

2010-09-27 @ 21:13:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0