Tisdag!

Ladidi ladida!

Idag kutade jag upp till skolan, skulle ha min samhälls lektion!
Vi var 4 st.. Men fan vad roligt vi hade det!
Satt och snackade om reklamer och om vilka vi tyckte om och sånt!

Mycket skratt blev det iaf!!


Sen kutade jag hem! Tog bort vinterpälsen, packade ner gym kläderna och stack för att möta petra!
Vi gymmade i 1 1/2 timme, det var jätte roligt och super skönt :D
Har inte nå ont just nu, det hoppas jag att jag inte har imorgon heller. Skulle vilja ta mig till skolan xD

Imorgon har jag litteratur sen ska jag ha ett matte prov!
Senare under dagen ska jag kuta hem och tvätta kläder, ordna mig och sen sticka på gymmet med Petrus igen!
Då ska vi simma också! YAAY!..

Pratade med Fanny ikväll, var jätte roligt.. Saknar henne...

Ha det så bra allihopa! Ska packa lite så jag slipper göra det imorgon kväll!


Dagens låt;
Volbeat - Thanks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0