Tisdag Natt

Det är inte sant, det är inte sant!
Jag har en super viktig lektion imorgon, som jag pluggat till hela kvällen till 01.00.
Men finns inte en chans i världen att jag kan sova!!
Jag är trött, men kroppen vill inte slappna av.

Samtidigt som jag vill sova, så vågar jag inte riktigt somna nu. Det är så sent, eller tidigt om man ska säga så.
Jag som ska kliva upp tidigt!
Fan ska man göra? Hålla sig vaken dom restrerande 3 timmarna eller gå och sova med risken att man försover sig?
Sen, vill man sova ; Ja, då finns det inte en chans i världen att du somnar.
Vill du hålla dig vaken ; Vänta 3 min så sover du som en stock..


Min dag har varit bra.
Lektion på morgonen, sen gick jag till röda korset som behövde hjälp.
Strax innan jag skulle sluta så kom det in en tjej som fråga om vi anställde eller behövde volontärer,
man behöver väl alltid volontärer säg.
Jag gick ner till källaren och skulle visa henne lite snabbt vad vi gör där nere, eftersom jag gillar att prata engelska.

Frågade tjejen varifrån hon kom.. Hon bor i Los Angeles, har sin kille i sollefteå!!
Hon höll på att bli galen, sollefteå var så litet att hon behövde verkligen något att göra ^^
Efter att jag sa något i stil med att om jag skulle träffa Johnny Depp så skulle jag inte vara kapabel med ord, utan skulle väl troligtvis "start dryhumping his leg" så as-garvar hon, sträcker fram sin hand och säger ; mitt namn är Carla, jag tror vi kommer bli bra vänner..

Hon är heeel härlig och jag längtar tills jag ska inskola henne på torsdag :D

Nu till mitt problem, vad ska jag göra för att hålla mig vaken?!
Det är Supernatural på tv, men det är slut snart. Då är det 3 timmar kvar..

Jag är hungrig.




Dagens låt ;
Neil patrick harris - Brand new day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0