Tisdag

Idag skulle jag kliva upp kl. 10.00
men såklart försov jag mig så jag vaknade inte förrän halv 12.

Som tur var så hade jag ingen lektion förrän 15.00
Men behövde plugga.
Men jag hade tid att göra klart.

Sen kutade jag iväg till min privatlektion och fick höra vad han tyckte om min religions uppsats,
den var han väldigt nöjd över. Glad blev jag :D

Sen recensionen jag skrev idag var ju helt onödig för mig att skriva, för jag hade missat att läsa vissa kapitel vi tydligen skulle diskutera.. Ouch!

Sen har jag bara suttit och glott på tv, och fixat gratis godis. Tihi..

Ha det så bra allihopa!


Dagens låt;
Mercenary - 11 dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0