Torsdag!

Torsdagen har varit intressant.
Haft ett seminaruim i klassen.. Försök att diskutera mig dig själv.
Det går inte..
Ingen i min klass är ett dugg intresserad av politik och om dom är det, ja.. Då är dom för feg för att yttra sig.
Igår morse var jag trött, extremt trött.
Att jag höll på att gå in i en anka påväg till skolan x]
Ankan tittade på mig precis som att jag vore dum i huvudet x]
Jag var 100 % säker på att jag hade försovit mig, att jag låg och drömde!

Imorse var jag lite piggare och stötte på samma anka igen!

Efter skolan, när jag hade tagit mig ner till stan så började det häll regna, och social demokraterna bjöd mig på kaffe under lä!
Så jag satt där och pratade och drack varmt gott kaffe och helt plötsligt så kom dom med tårta ^^
Nam,nam,nam!

Sen gick jag hem och frös häcken av mig.
Så blir jag förkyld så skyller jag allt på socarna x]
Skämt åsido!

Jag har suttit och läst, eftersom jag behöver en paus ifrån pluggandet. Eftersom det enda jag kommer att göra i helgen är att plugga!


Om någon ens är dum nog att läsa min blogg så har jag ett boktips.
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann












Sen, vart fan hittar jag kompisar som inte bara intresserar sig för att supa?!
Som faktiskt vill umgås utan alkohol?
Eller är det ett föråldrat sätt att umgås på?!



Jaja.
Bye suckers!


Dagens låt;
Danzig - Mother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0