Torsdag&Fredag

Torsdag:

Hade inskolning med Carla ifrån 11.00 - 16.00.
Var riktigt roligt, vi satt och skratta exakt hela tiden. Man hade mycket ont i magen.
Gillar verkligen den bruden!!
Vi kom överrens om att vi ska ha filmkväll! Längtar tills vi kommer att ha det, kommer att bli såå jäkla roligt.
Helt ärligt, var länge sen jag hade så roligt, (om jag inte räknar med stunderna med killen då).

17.00 kom Eva och Reine!!
Jag fick presenter :D :D

1. Anne franks dagbok
2. Lemmy's bok
3. En GRÖN bordslampa

Underbart, fast mest underbart var att jag fick träffa Eva :D
Dom stannade till 20.30.. Det var underbart..
Saknar henne så mycket <3

17.04
kom det en liten flicka till världen som är 52 cm lång och väger 3775 g <3

Min älskade bror och hans flickvän har blivit mamma och pappa.
OCH JAG HAR BLIVIT FASTER!!


Torsdagens låt ;
Edguy - Superheroes



Fredag:

This day sucks...
Först vaknade jag med sprängande huvudvärk att jag nästan satt och grina i sängen, var på pissigt humör.
Killen hade forsovit sig och det kändes som att hela dagen gick åt helvete.

Jag gick på min historieföreläsning och det var om medeltiden.
Visst, intressant. Men var inte på humör för det.

På lektionen får jag ett sms av mamma där det står att mina böcker har kommit. Perfekt, eftersom jag har historie prov på måndag och en läxa i samhälle som ska vara inne tills på torsdag. (Skulle vara bra om jag hade böckerna tills dess då)

Så jag kutade till videoteket för att hämta ut dom.
Men får inte, eftersom jag inte har mamma's ID med mig. Försökte förklara att mamma var 7 mil ifrån mig och att det var mina skolböcker, men det gick inte.
Blev förbannad, gick ut.. Ringde mamma och började nästan grina av ilska..
Mamma ringde videoteket och förklarade åter att hon satt 7 mil ifrån, men hon kunde ge honom hennes person nummer. Det gick inte! Mamma sa "Men bente har ju med sig sitt ID".. Det går inte! Sa killen.
Mamma försökte i 10 min, men det gick inte vad hon än sa.

Hon ringer upp mig och säger "Jävla snorkiga snorunge!!" (om killen på videoteket)
Tillslut löste allt sig, jag har mammas ID nu.. Men hur ska jag kunna ge tillbaka det?
Vågar inte direkt posta det..

Nu sitter jag i ramsele.
Har spelet 500.. Jag vann för en gångs skull :)
Imorgon ska jag sy, längtar :)

Ha det bra allihopa!


Fredagens låt ;
Edguy - Save me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0