01/02-11

Jag vill flytta ifrån den här stan..
Jag har ingenting här..
Mina vänner bor långt bort, och dom få vännerna jag har som är i närheten träffar jag knappt.
Jag vill umgås med alla mina vänner, jag saknar dom alla..

Jag vill verkligen flytta bort, vill lämna allt det här. Vill dumpa hela den här stan och säga upp kontakten med den..




Helgen vill jag inte ens diskutera på den här bloggen..
Dom som bryr sig har frågat..
Kan iaf säga att jag aldrig har skämts så mycket i hela mitt liv, samt druckit världens äckligaste öl..



Nu ska jag faktiskt försöka hitta några skolor, man kanske man byta och flytta?
Sen leta lägenheter...
Jag gör allt för att få sticka härifrån.



Dagens låt;
Amon Amarth - War of the gods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0