12/01-11

Fudge this..



Ja, just nu är jag mycket "Fudge this, Fudge that, Fudge you"
Men med all rätt...


Jag får ju världens underbaraste julklapp varje år..



Biljett!!

House of metal är 4-5 mars... (vilket är fredag och lördag).
Och nu har min bror fått för sig att det vore super bra att ha dopet till lilltjejen den 5 mars..

Jag och min andre bror kommer att vara i umeå då och måste åka till junsele fram och tillbaka..
Jag kommer att vara svintrött och... VI ÅKER ALLTID TEFAT I SLALOMBACKEN PÅ LÖRDAG!


Ja, jag kanske är jävligt egotrippad just nu. Men, så får det fan vara. Jag vill inte behöva sitta i en jävligt obekväm klänning och titta på när en präst skvätter lite vatten på lillbrudens huvud, när jag kan sitta framför en eld i slalombacken och dricka JD?


Får se hur det löser sig..


Sen finns det fler saker som känns allmänt dåligt...



FUDGE IT!



Dagens låt;
Týr - Ólavur Riddararós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0