17/01-11

Jag känner att jag föddes i helt fel århundrade..
Hade inte tackat nej till att födas under senare delen av 1800-talet..
Fast, ska jag vara helt ärlig så skulle jag isf kräva att jag föddes i en rik familj.

Har precis tittat på Phantom of the opera, och jag älskar den.
Jag älskar allt med den..
Fast självklart så älskar jag The Phantom mest..

Artigheten, romantiken och att man är en gentleman..

Det finns inte längre bland dagens ungdomar, inte i det här samhället..
Alla tycker romantik håller på att dö ut och att det är "töntigt".
Ungdomarna har inte tid med det. Nejdå inte alls, utan nu ska vi vara pang på!
Ingen idé att vara ett uns romantisk när det inte behövs, eller hur?

För jag tror att vi tjejer inte förväntar oss det..

Sen, åh gud.. En gentleman, vart måste man flytta för att hitta en sådan?
Kanske dom finare kvarteren i England, men jag gissar på att dagens samhälle har skrämt bort dom också.


Nu ska jag inte klaga mer på dagens samhälle och att det inte finns..

But still, it will always be my dream.











Okej, nu ska jag klaga lite på mitt liv istället.
Inte så mycket bättre, eller hur?

Ni behöver inte läsa vettni.


Jag har två grannar som driver mig till vansinne..
Den ena, spelar så jävla hög musik till 04.00, på veckodagar.. Det är så hög musik att jag kan sjunga med när jag ligger och ska försöka sova.. 
Så inatt så somnade jag inte förrän 04.00.. kl. 08.00 så vaknar jag av att den andra grannjäveln borrade i väggen bredvid mig! BORRADE I EN BETONG VÄGG, vet nu hur högt det låter? Speciellt i ett lyhört hyrsehus, för fan.. Jag hör samma granne gå och pissa, jag hör hur det porlar i toan!
Han höll på frenetiskt att borra till kl. 10.00..

Sen ska jag också säga att borr-grannen borrar titt som tätt.. Jag har ingen aning om vad han gör, för han borrar så jävla ofta!
Iaf, jag var nära att skrika så högt jag kunde att han bara kunde dra åt helvete, men istället för att göra det så knyter jag näven och slår sidan av handen in i väggen.. (Jag var nyvaken och jävligt förbannad)..
Idiot som man är så tänkte jag inte på att det var en betongvägg.. Det slutade bara med att jag är super blå på sidan av handen och har super ont där...


Som att inte det där räckte för att totalt förstöra min dag..
Jag skulle se en film på dvd'n som jag hade velat sätt super länge..
Då låter dvd spelaren jätte skumt.. "BRRRRRRRRRR".. Ganska högt..

Vafan tänkte jag, försökte starta om den och kolla kablarna och sånt.. Inget hjälpte.
Då bad jag Jonah att byta kontakt där bak så skulle jag testa med PS2'an..

DEN LÅTER EXAKT LIKA DANT! Efter mycket piller med den, så låter den fortfarande "BRRRRRRRRRRR".. Så då slog jag den.. Fick jätte ont i handen eftersom det var samma hand som innan, men den blev tyst!
I 5 sekunder, för sen började den igen..

Jag sket i hur den lät, började se filmen ändå i hopp om att den skulle hålla käften efter stund..

Det gjorde den, tack gode gud för det!

Sen, bestämde vi oss för att se The Phantom of the opera.
Filmen är helt nyköpt, men ändå! Så hackar den.. På dom bästa ställena!

Jag lovar och svär att jag var påväg att kasta den ut genom fönstret..
När jag hotade med det så slutade den, hihi..



Jag håller på att ta död på mig själv, nu har jag super ont i huvudet (konstigt, nej)
Jag har fortfarande dubbelslag på hjärtat.. Har haft det i snart 2 veckor.
Nu börjar jag faktiskt bli lite orolig, vet inte vad det har och göra med..


Allt känns bara som extremt skit just nu..








Dagens låt;
Blue Öyster Cult - (Don't fear) The reaper

Kommentarer
Postat av: MFQ/Luna

Jag känner igen tanken. Jag har ofta tänkt att jag föddes i fel århundrade, men sedan resonerar jag så här: om man inte är nöjd med vad nutiden har att erbjuda så är det ens plikt och rättighet att forma sin egen verklighet!



Sakerna på min blogg är för övrigt från olika säljare på ebay. Om det var någon särskild sak du var intresserad av så kan jag länka ^^

2011-01-18 @ 17:19:02
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0