19/01-11

Jag skänker miljoner tankar och miljoner kramar till Fanny som har magsjuka!

KRYA PÅ DIG!



Har haft en så jävla tråkig dag. Som tur är så börjar jag kursen snart, då slipper jag det här.
Idag har jag inte haft nå många dubbelslag, inte än iaf.
4 gånger hittils. Ger det sig inte snart så går jag till sjukhuset ändå.

Om någon har upplevt samma sak, så hör gärna av er.



Får se vad jag hittar på ikväll. Kanske tittar lite mer på Black Books..

Jag saknar iaf min pappa väldigt mycket. När jag nu saknar min pappa så finns det en låt jag lyssnar på.



Men varning! Den gör så att man saknar sin pappa ännu mer.

Näh, nu ska jag göra något vettigt!
Ska lägga in några saker på tradera faktiskt..



Dagens låt;
Hatebreed - I will be heard

Kommentarer
Postat av: Eva

Black books är underbart :)

2011-01-19 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0