21/01-11


No, not me. This time I'm gonna be strong

No, not we. This time you're all on your own



Jag gillar den sången, det gör jag verkligen!
Idag har inte hänt så mycket, har lagt ut lite saker på tradera, lagat mat, diskat och bara blä.
Har fått svar ifrån 1177 om mina dubbelslag. Nu känner jag mig lite lugnare, men det kommer nog inte ändras.
Eftersom jag stressar ganska mycket, och det var en av anledningarna till att man kan få dubbelslag. Funny, huh?

Nu sitter jag och slö-tittar på CSI medans jag väntar på Criminal Minds.
Jag älskar Criminal Minds, det är ett av mina favorit program.


Dr. Reid är bäst.






Efter Criminal Minds ska jag se en skräckis tror jag! Skulle vilja se en Zombie film, men har tyvärr ingen jag inte redan har sett.



Dagens låt;
Cans - Forever Ends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0