24/01-11

Första dagen tillbaka på skolan, med en helt ny klass.
Känns extremt motigt att vara tillbaka, om nu någon bryr sig.

Kom dit strax innan 09.00 och såg min polare sitta och hålla en plats åt mig. Lovely.
Klassen är stor, med massa människor jag känner mig massa obekväm med.
Jag vet inte vad det är med mig. Är nog bara lite PMS töntig. Ja, jag blir det faktiskt!

Det som är tur att första kursen behöver jag bara göra två läxor, för jag har gjort allt annat och fått bra betyg i det. Hihi, känns som att jag har mycket tur. Behöver inte ens gå på fler lektioner!

Idag är en riktigt dålig dag, som ni säkert ha sett på tidigare inlägg ifrån idag, jag är supertrött och superless.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra med saker och ting. Allt känns hopplöst och lönlöst.
Varför ens försöka?


Min sambo är rolig. Vi såg Gary Oldman och jag undrade vart han kände igenom honom ifrån (Han är dålig på skådespelare så jag försöker träna honom, haha).
Efter mycket om och men gav jag honom ledtråden: Harry Potter.

Pojke - Åh, det är han som spelar Dumbledore?
Jag - Han spelar vem?!! (Ser allmänt extremt chockad ut)
Pojke - Neej, nu vet jag. Det är han som är Lupin.
Jag - Haha, han som är lupin?!!
Pojke - neeej... Sirius?


BINGO!

Hahah..
Jag har så roligt åt honom ibland. Haha!
<3



(Min bror ringde nyss. Jag saknar honom.)



Drömmar är bara något vi hittar på för att klara av att leva.












Dagens låt;
11 Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0