Dag 06 - Min dag

Det här var ingen intressant dag, menmen!

Det var ingen som väckte mig, så klev upp runt 11.
Gick ner och åt frukost. Gick sedan upp till rummet igen och satte mig lite vid datorn, pojken som ännu eftersom han är förkyld och behöver då sova/vila mycket.

Runt 12-12.30 så bestämde jag mig för att gå en promenad till mammas jobb och hälsa på henne!
Studsa iväg till mamma, blev insläppt och började då leta efter henne.
Hon var som bortblåst :P

Tillslut hör jag henne bakom ryggen och det blev en slowmotion scen xD

Vi gick till fika rummet och jag testade Chocoffé, inget jag rekomenderar. Det var inte så gott som jag trodde, så för att skölja bort smaken tog en cacaocréme! MUMMA!!!
Vi satt och snackade skit och hade det allmänt trevligt!

Sen satt vi och pratade skådisar, det är lite tråkigt att Per Oscarsson troligtvis är död. Jag och mamma gillade honom.
Sen snackade vi lite om Allan Edwall också en underbar skådis!
När jag skulle gå tillbaka så fick jag en 20 av mamma för att köpa en läsk!

Glömde att köpa läsken påvägen tillbaka, menmen..

Gick upp till pojken som satt och spelade Left 4 dead 2.
Satte mig på internet och häckade, gick och hjälpte svärmor.
Sen åt vi middag, jag kutade ner på ica för att köpa läsk,snus och smör :P

Sen har jag fan inte gjort ett piss känns det som, önskar jag kunde skriva det här när det var något intressant som hade hänt mig!

Nu är det iaf min jävla tur att spela Left 4 Dead!


Bye Darlings!


Kommentarer
Postat av: MAMMAS KRYPIN

Ja, jag vill inte veta utav honom något mer nu!

2011-01-05 @ 15:26:48
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: MAMMAS KRYPIN

LCHF fungerar, dock inte för fet mat så jag kombinerar med lite av varje så får jag i mig bra mycket lchf kost iaf :D

2011-01-05 @ 15:27:30
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Fanny Edfeldt

Sv; Byxorna finns på HM för 200 kronor. Trodde inte de skulle ha ett enda plagg jag ville ha, men hittade i sista sekund brallorna. :)



L4D2 FTW! :D

2011-01-05 @ 18:18:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Fanny Edfeldt

UPPDATERA KVINNA!!! :D

2011-01-09 @ 00:54:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0