Dag 07 - Min Bäste Vän

Jag har inte EN bästa vän. Jag har flera, men inte så många :)


Vi börjar med...




Eva
Vad kan jag säga om dig?
Du har aldrig svikit mig, alla mina jädrans samtal till dig om mina små problem och du har alltid svarat i telefonen, och alltid lyssnat.
Jag kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades. Jag var 8 år och du var 7. Vi gick emot varandra längs järnsaken vid skolan i våra overaller xD
Sen sa jag: Vill du bli min bästa vän?
Och du vet nog vad du svarade ^^
Jag kommer också ihåg att varje födelsedag när jag bodde i norge önskade jag att du skulle komma in genom dörren, att pappa hade fixat så att du kom och hälsade på mig. Tyvärr blev jag besviken varje födelsedag också, för du kom aldrig :( Sen vet du, jag har kvar alla mina brev ifrån dig :)
Du är underbar Eva.
Jag älskar dig <3





Fanny
Jag kan säga rakt ut att utan dig så hade jag inte stått ut alls på GB, du gjorde så att jag längtade tills tisdagen och onsdagen. Dom två dagarna jag fick med dig där gjorde så att jag kunde stå ut med resterande dagarna under veckan. Jag saknar dig så otroligt mycket, jag vill så gärna umgås oftare med dig. Jag blir lite ledsen när vi aldrig umgås, men allt sånt försvinner när vi väl träffas!
Resan vi ska göra, ska bli av..
Saknar dig.

Jag älskar dig <3










Regina

Ojojoj, vart ska jag börja?
Först tyckte vi inte om varandra, sen började vi umgås och sen helt plötsligt var du en i familjen!
Vi har bott ilag, och det gick super bra...
Vi är jävligt lika, vi skriker på varandra utan att mena något illa och vi har samma humor.
Du ställer alltid upp för mig!
Du är en underbar mamma och en underbar vän, vad mer kan jag säga?

Jag älskar dig <3









My
Du är systern jag aldrig har haft som jag ser upp till och respekterar.
Jag behöver inte säga något mer, du får mig alltid till att må bra.

Jag älskar dig <3







Jonatan
Du finns alltid hos mig, det är inte så konstigt efter som vi bor ilag, jag älskar verkligen dig och vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Du ställer alltid upp, vad jag än behöver så fixar du det...
Du är helt enkelt underbar.
Du är min pojkvän och en av mina bästa vänner.

Jag älskar dig <3






Alla mina bästa vänner ställer upp, jag försöker alltid att ställa upp för dom och jag hoppas att dom är nöjd med mig.
Jag har försökt att skriva så lite men ändå så mycket om dom, men det är så svårt att beskriva dom. Jag kan knappt beskriva dom med ord.

Jag får så härliga skratt med dom, dom vet allt om mig och det känns skönt att inte behöva dölja saker. Behöver jag prata vet jag att dom finns där..
Utan dom som jag nu har skrivit om skulle jag inte vara den människa jag är idag.
Jag älskar dom så otroligt mycket och skulle inte kunna leva utan dom..
Jag saknar alla så otroligt mycket, eftersom det är sällan jag träffar dom..

Utan er skulle mitt liv falla isär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0