Bitter som galla

Nej, jag är inte bitter som galla. Jag älskar bara den liknelsen.

Idag kom min pojke hem! Min käre man! Känns super skönt att få ha han hemma ett tag. Har varit ganska tomt i lägenheten.
Nu är han iväg och ska handla något ätbart, eftersom jag har så förbannat ont under fötterna. (Har på mig helt fel skor när jag jobbar).


Jag känner att jag längtar väldigt mycket till London. Börjar jag bli trött så tänker jag bara framåt.

Skulle köpa Falconer's nyaste album, fick då höra att den enbart släppts i USA.. Huh?! Ett helt svenskt album släpps enbart i USA? Why?
Har inte riktigt kopplat ihop det där. Men dom kunde beställa den åt mig, men jag väntar lite.

Igår gjorde jag väldigt mycket nytta. Har ingen aning om var energin kom ifrån. Kutade till banken och hämtade rullar, både åt mig och åt Fanny :)
Sådana här rullar man stoppar 10'or i för att det ska bli enklare att växla på banken sen.
Sen trippade jag iväg till polisen och hämtade mitt pass. Mitt passfoto skriker "HEJ!! KOM OCH HJÄLP MIG!!".

Sen så städade jag hela toaletten, tvättade badrumsmattan, tvättade kläder, skrubbade kylen och städade köket. Sen la jag mig i sängen och somnade nog fan innan jag hade hunnit stänga ögonen.. HAHA!



Äh..

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

ÅH! Rullar. <3

2011-07-01 @ 20:29:30
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0