INTE min dag...

När jag vaknade imorse så kunde jag knappt ta mig ur sängen. Gjorde så j*vla ont i ryggen av någon anledning.
Har inte blivit bättre på hela dagen, kan bero på att jag har jobbat längre än vad som var planerat och ändå böjt mig framåt trots att min rygg skrek nej.

Jag kan inte böja mig framåt och jag har problem att sätta mig och ställa mig upp. Men att stå och gå går bra.

Men annars har det gått bra, blev ingen sundsvall för mig så ett tag där blev jag ledsen också.. Men värst är min rygg.
Tog en alvedon och la mig i badkar fullt med hett vatten eftersom jag tror det är en sträckning. När jag klev upp vet jag inte vad det var som hade hjälpt. Tabletten eller vattnet, men det kändes lite bättre ett tag.

Men nu ligget jag raklång och då går det relativt bra.

Jag ska försöka sova, trots att det kan bli lite svårt. Inte nog med min rygg, men min IDIOT till granne har bestämt sig för sin all nighter med musik.



Någon som säljer en lätt begagnad rygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0