Wawawa...

På lördagen när jag kom in på stan, så gick jag faktiskt en sväng till systemet!
Köpte några briska sådeså.
Sen, träffade jag några gamla vänner jag tappat kontakten med. Dom jobbade på Nipyran tydligen..

Sen, började min härliga helg. Jag åkte hem till mamma. Mina två brorsor var där och min lilla brors-dotter. Mega mys!!
Åkte och hälsade på My, så jag fick träffa mina bebisar! (Milda och spidde).
Spidde blev så lycklig att han inte riktigt visste vart han skulle ta vägen.






Nu är det snart London, längtar dit.



Pösshej!

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

Härligt att du haft en bra helg. :) Puss på dig! <3 London will soon be calling. :)

2011-08-01 @ 03:36:10
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0