Looooooondooooon!!!!!!!!

Nu är allting bokat, jag kan inte fatta det själv. ALLT är bokat! Allt!! Hotell, flyg, bussresa.. ALLT!
I cant belive it.. I just cant belive it!

London is calling!

Jag och Ulla-Bert kommer att ha det så ofantligt trevligt och en alldeles episk upplevelse!




Simply the best
better than all the rest <3

 

 

London... London...
Är jag konstig om jag börjar skriva min lilla lista på vad man ska packa ner? Eller börja tänka på massa sådana konstigt saker.. Woho! Önskar jag kunde packa nuuuuuuuuuuu..

 

Ja, jag är sjuk i huvudet, men det är Pelle-Lisa's fel!!!

Detta är Pelle-Lisa!



Detta är såååå vi!!








LONDON!!! LONDON!!! LONDON!!! LONDON!!!



PUUUSS! LONDON!! LONDON!! LONDON!! LONDON!!

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

I <3 U.

2011-06-21 @ 20:29:05
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0