Mer loppis och pojkvän

Blev hämtad av min pojke och min svärfar tidigare idag. Skit kul, känns skönt att vara i hos pojkens föräldrar ett tag!

Stod och sålde på det där loppiset idag också, gick inte så bra. Folk var tydligen och kika på nå rabarber. Snacka om att man har lite liv här uppe?

Har suttit och tjuvkikat på lite resor! (Bara lite, jag lovar)
Men dom mest dramatiska besluten tas på tisdag, (Bakgrunds musiken ska vara beethoven's 9 symfoni!)

Sen så har jag börjat fundera på lite musik man ska ha... Iron maiden är ett måste efter som dom kommer ifrån England! MWAHAHAHA! (Räcker en söt liten tunga åt Fanny).


Har inte så mycket mer intressant att berätta om dagen, sådeså.


Min bror har tipsat mig om ett band, som han vill veta vad jag tycker om. Vet inte riktigt än, men tror jag vet en person som kommer att gilla dom.


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0