07/03-11

Hemma ifrån en helt underbar House of Metal.
Det har varit helt jävla awesome..

Andra dagen började jag spontan blöda näsblod.. Sen blev det ett skämt som gick runt. Att jag är "Så jävla metal att hon börjar spontan blöda på spelningar". Det var lite roligt, tog lite galna bilder på mig när jag var på toan för att torka bort. Hade blod över hela händerna (inte lite jag blödde heller).

Jag saknar Fanny. Började sakna henne typ så fort hon hade åkt.
Blev glad när jag insåg att hon gjorde det också. Ännu ett bevis på att vi kommer att ha det underbart i London.
Har hittat en superb födelsedags present åt henne, hoppas bara på att det blir som jag vill med det hela. Annars blir jag besviken.

Jag kommer inte att ladda upp några bilder ifrån HoM, eftersom jag vet inte om jag får det för dom involverade.
Enbart bilder på mig kan jag ladda upp, men.. Tror inte det finns några sådana bilder.
Jag, min bror och min extra bror blev kallad "Galna men härliga norrlänningar"..


Bäst på hela festivalen var:
1. Ghost

U.D.O var jävligt bra också, men bara när han körde accept låtar! (Nähä?!!).










Over and out, like a boss!



Dagens låt;
Ghost - Elizabeth

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gör beställning på de där ögonfrans serum från hong kong... det kostar typ 900 för samma produkt i sverige, men 179 om man skickar efter med mig från hong kong

2011-03-07 @ 22:13:33
Postat av: Fanny Edfeldt

I LÖV YOU!

2011-03-10 @ 18:31:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0