09/03-11

Åh fy fan vilken dag...

Jag hade sett super duper mycket fram emot ett speciellt besök idag. För att diskutera lite res-äventyr.
Jag och min sambo hade planerat så att det skulle gå bra med att hon kom.

Varför skiter sjukhuset i ens planer? Morr.

Vi åker dit så vi är där 09.00, han ska operera sig kl. 10.00
Så vi tänkte att vi skulle vara hemma vid 15.00 iaf, (det var ju trots allt dagkirurgin).
Det som istället händer är att en sjuksköterska kommer in och säger att det inte finns nå mycket folk så operationen blir inte av förrän vid lunch.
Ajfan tänker jag..

Han åker in till operation 12.30..
Jag sitter nere och fördriver tid, satt lite på biblioteket och läste "Självkänsla nu!" ingenting jag tyckte om, kändes för mycket "jantelag" över det hela. Huvva till den.

När klockan började närma sig 16.00 så satte jag mig i stora entrén för att invänta min vän (Jag vet att hon praktiserade på sjukhuset, vet bara inte vart) Så jag hade oskyldigt hopp om att hon skulle gå förbi mig. 16.15 ringer dom och säger att jag kunde gå till min kära lilla sambo.
Så jag gick dit, men innan jag gick in på IVA så skickade jag iväg ett sms till min kompis och sa lite snabbt hur det var (får ju inte ha mobilerna igång inne på IVA).

Nu iaf, är vi hemma. Pojken har redan somnat (helt förståligt, varit nersövd väldigt länge och dom har ju trotsallt gjort ett ingrepp i hans kropp).
Sen, jag kommer aldrig att åka sjuktaxi igen. J*vla skit!!

Sambon fick med sig en gåva hem. En rejäl gallsten i en tub, haha.

Jag själv mår jätte dåligt över att det blev såhär med min vän.


FÖRLÅT!



Dagens låt;
Iron Maiden - Two minutes to midnight

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Ohja! Jag lyssnar till mestadels på döds och blackmetal (Watain, Lord Belial, Cannibal Corpse, Dissection, Immortal, Arch Enemy os.v), men en hel del kommer in på sidan också. Children Of Bodom är ju till exempel mitt absoluta favoritband, och utöver det lyssnar jag mycket på även power- och heavymetal. Så det är en jävla blandning, duh ;)

2011-03-10 @ 16:50:20
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Fanny Edfeldt

Ingen fara alls, älskling! <3 Inte ditt fel ju. :) Sjukhuset kan däremot ta sig i arslet! Hoppas att både du och biffen mår bra!

2011-03-10 @ 18:29:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0