Dag 11 - Mina syskon

Jag kan tyvärr inte ladda upp en bild på dom, tror inte dom skulle uppskatta det.

Jag har två syskon, börjar med yngsta!


Kristan -
32 år, förlovad och har världens sötaste dotter på 6 månader.
Han hatar skräckfilmer, spelar tvspel och jobbar. Är allätare när det gäller musik, men han har vissa favoriter. Som Bruce Springsteen. Vi var på en konsert med Alice cooper ilag, för han gillar honom också! Som sagt, allätare.
Han har härlig humor och ställer ALLTID upp. Vad det än handlar om så ställer han upp.
Jag har bråkat med honom en gång, det gör jag aldrig om. För det första är han tjurig, precis som jag. Sen hade jag så dåligt samvete över det hela, haha!
Att åka till honom är så underbart, vi har det jätte trevligt, äter bakelser och bara gottar oss med tv.

Jag kan faktiskt inte beskriva honom tillräckligt bra för att ge honom rättvisa. Han är underbar, han är min bror.
Som alltid finns där för mig.


Nicklas -
Min andra bror är 34 år.
Hårdrockare, har mycket humor, skräckfilm och tvspels fantast. Gillar tatueringar och favorit bandet är Iron Maiden. Det är Nicke jag är mest lik, i humor musiksmak och allt.
Det är jätte roligt att åka dit, spela lite spel, dricka lite alkohol och bara har roligt.

Brukar åka dit och gå på festival, konserter och sånt!
Har också bråkar med Nicke en gång. En gång, aldrig mer. Det lovar jag. Vi har exakt likadant temprament, så.. Vi bara skrek på varandra tills vi inte orkade nå mer. Haha.
Samma gäller Nicke, jag kan inte ge honom rättvisa. Man måste träffa mina syskon för att förstå hur underbara dom är. För det är dom.



Jag är sladdbarn, dom är 11 och 13 år äldre än mig. Det gör ingenting att jag alltid är lilla lillasyster.
Dom ställer alltid upp, är det någon som sårar mig får dom med mina brorsor att göra. Haha.

Dom hade inga problem med att få en lillasyster, dom sa att jag var vacker.
Jag var alltid med så fort dom hade vänner där, dom lekte med mig och var alltid runtomkring mig.



Jag älskar mina brorsor över allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0