Jag blir så förbannad...

Jag satt och tittade på eurovision i lördags, som så många andra runtom i sverige.
Men, jag blev så förbannat less!

Kommentatorna, varför ska ni sitta och klanka ner på andra's bidrag? Jovisst, jag tror det var två andra bidrag ni gillade, förutom sverige såklart! Men vafan, det blir inte ett dugg roligt att lyssna på er, och faktiskt! Skulle jag få välja så skulle jag inte lyssna på er alls, men ni håller att käften, utan ni sitter där och klagar på andras bidrag.

Jag vet att Danmarks bidrag var väldigt lik Andreas Johnson bidrag i melodifestivalen för 5 år sen. Men, dom hade väl inte fått spelat om det varit ett plagiat helt och hållet? Så, varför säger man då. När låten är slut "Ja, och där var det Andreas Johnson med Sing for me".. Visst, det skulle säkert vara som ett skämt, och jag slår vad att alla i sverige tycker det är super roligt. MEN INTE JAG! Jag vill kunna lyssna på alla andras låtar utan att höra dom sitta och klaga på dom andra, det är inte ett dugg roligt, jag anser att mycket charm försvinner.
Är sverige så? Att vi måste klanka ner på alla andras bidrag? Kanske för att det vi kom med kanske inte var så bra som ni alla trodde, och ni blev oroliga och behövde trycka ner dom andra länderna?
Näh, jag vet. Jag spyr mycket galla nu. Jag är PMS-ig. Det kan jag erkänna. Men jag blev så satans less när jag satt och hörde dom där kommentatorna.. Nu tror jag inte att dom andra länderna är nå bättre heller, men dom hör jag ju inte stup i kvarten.


Sen, ska jag spy lite galla över medierna bl.a.
Okej, det gick ganska dåligt för Finland, det vet alla.
Men att behöva skriva i tidningen "NU KROSSAR VI DOM IGEN!!"
Jag har bara 2 ord till dom... VÄX UPP!!!!!
ÅH! Jag blir så förbannad.
Kan ni förstå hur jävla nöjd jag blev när det visade sig att Finland krossade Sverige i hockeyn?
Jag blev nöjd eftersom hela sverige var så jävla säkra på att dom skulle "krossa" dom "igen"..

Är vi så satans tävlinginriktad?..

Nä, nu har jag klagat färdig.
Nu ska jag vara PMS-ig på min läxa.


Byebye!

Kommentarer
Postat av: Fanny

I see you point. :)

Och svar; SUUUURT att du är på skolan den dagen jag INTE är där. Miss u.

2011-05-18 @ 18:17:28
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0