Köp sprit så får du godis!?

Smet in på system bolaget idag, för att införskaffa lite gó-saker!
Jag vet att förut har dom haft att om man visar ID innan dom frågar så kan man få en liten present. Jag själv har fått ett frågesport-spel förut.

Så idag så visade jag ID, av ren vana för det är så drygt när dom frågar efter det.
Då fick jag en liten godisask.
Jätte goda godisar faktiskt.
Men började fundera på en sak...

Kom in och köp sprit så får du en present?
Jag vet att presenten är till för att uppmana människor till att visa ID kortet, men många som jag känner anser samma sak som jag.. Kom in och handla så får du något..

Hade en kompis som sa "Vafan, nu måste jag gå och köpa något!!"..


Smart move...


Näh, nu är jag trött. Ska kontrollera mina bud på tradera innan jag lägger mig.
Har jobbat natt och klev upp tidigt..



Bye!!


Ps. Jag läntar tills på torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0