Snörvel!

Hur gick det här till?
Varför blir jag förkyld, jag har inte varit elak!

Säkert för att jag åkte och hälsade på mamma. Den där byn måste göra mig sjuk. (Eller så berodde det på att elementena var trasiga, så det var enbart 10-15 grader inne hos henne!).

Förgrömmade hyresvärd!


Nog med klagande.
Vet inte riktigt vad jag ska säga, jag har sytt extremt mycket. Har inget annat intressant att säga.

Ska nog tipsa om ett klipp på youtube sen, men vi får väl se om jag har ork. Är för lat nu.


Té + mjuksmörgås! (Justja, berättade jag att jag har fått en blåsa UNDER tungan, så det gör jätte ont när jag äter. Så jag känner mig som att jag är 80 år och måste doppa brödet i något för att kunna äta det.)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Uppdatera mera. ;)

2011-05-09 @ 09:31:05
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0