Underbar dag!!

Ja, vad ska jag säga? Helt underbar dag.
Den började med att jag mötte Fanny vid bussen, satt och kokades i värmen i väntan på att konsum skulle öppna.
Sen gick vi hem till mig, drack kaffe och allmänt surrade ihjäl oss.
Sen, ville jag kidnappa henne. Eftersom hon skulle på skolan..
Men jag släppte iväg henne, hehe.

Sen fick jag en superglad överraskning när hon hörde av sig och ville ha sällskap på eftermiddagen.

Så underbart att umgås med Fanny <3
Ska dit snart, förhoppningsvis!



<3



Ja, sen dom som känner mig... Jag har extremt svårt att låta bli att kolla en sak.
Om en människa sjunger i en film eller serie, så vill jag super gärna veta om det är samma människa som sjunger..
Jag lovade Fanny idag att jag inte skulle kolla upp Mr. Shuester b.la.
MEN LUGN!

Det är han som sjunger.. Jag fick en, om möjligt större crush på karln när jag insåg det!


Nu ska jag sitta och lyssna på musik...






Fanny är underbar!

Kommentarer
Postat av: Fanny

DU är underbar och jag hade och en UNDERBAR dag! Fylld med Bente kan den ju inte bli annat. :) Och jag väntade mig att du skulle kolla upp honom, hade svårt att låta bli själv. ;) Men jag håller med, nu vill man ju ha honom ännu mer!

2011-05-26 @ 08:31:36
URL: http://delilahpurple.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: Va kul att du tyckte det! :) Det trodde jag inte. Men å andra sidan trodde jag inte att jag skulle tycka det heller. :P

2011-05-26 @ 13:27:39
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0