På'n igen.

Jag kommer troligtvis uppdatera X-antal inatt. Kan som sagt inte sova, min sambo ligger och snarkar och sover så sött. Det är faktiskt helt ärligt... Lite störande och frustrerande.. Speciellt när jag inte kan sova.


Varje ben i min och muskel i min kropp vill bara få ett okontrollerat ryck och väcka upp karln!
Hahaha!

Meeen.. Jag är snällare än så. Ibland..





Sittar och tittar på en av mina favorit serier. Nu blir den så pinsam att det är jobbigt. Så jag var tvungen att få ta en paus och blogga.

Over and out!






Btw: Det kommer troligtvis inte så några vettiga saker alls i mina inlägg, eftersom det enbart är sömnlös-yrning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0