Fan vad roligt!!

Nu sticker jag till norge i 1 veckas tid!
Har inte varit där på 2 år, så det börjar bli dags nu.

Ni kan ju tänka er att jag har sååå dåligt samvete över att jag inte har varit där på länge, men nu ska det bli ändring på det. Vill ju vara hos pappa.


Eftersom vi åker imorgon så tänkte vi tvätta ikväll. När sista maskinen bara hade 1 minut kvar så försvinner strömmen i tvättstugan. FAAAAAN!
Idag är verkligen verkligen inte min dag...



Det började imorse, min buss hem till stan gick 07.00 imorse.
Jag visste igårkväll att jag skulle ställa tillbaka klockan, men tänkte vänta med det hela tills klockan var 12.. GAH! Jag och mitt dumma tänkande. Jag klev upp 05.15 i tron om att klockan var 06.15.. FAAAAAAN!!!! Man vill inte direkt gå och lägga sig igen, för då skulle jag verkligen inte kliva upp igen i tid..
Och nu slutade tvättmaskinerna att fungera :(
Finns inget nummer att ringa, eftersom det är för sent så jag får ringa tidigt imorgon bitti och hoppas att ingen har tiden 06-10.. För då blir dom nog liiiite sura..






Sen blev det en bra dag igen! Mamma, nicke och mariana kom och hälsade på och bjöd på middag/lunch uppe på nipan. Mums mums!


Nu ska jag packa färdigt sen sova!





Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Nice! :D Är jag bara konstig eller har du ingen facebook? Letade dig men hitta inte :/

Hälsa far din och ha det så kul!



Kraaamar!

2011-11-05 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0