I can see clearly now, the rain is gone!

Den låter pratar till mig, just dag!
Haltade min väg till en naprapat idag eftersom jag har haft ont i min fot i 3 veckor nu. 
Jag antog att det var en sträckning, men ack så fel jag hade!

Efter 30 minuter så vår min fot 90% bra!! 
Ibland är den helt smärtfri. Jag har inte varit smärtfri i min fot på 3 veckor, det är underbart.
Jag sa tidigare idag : Jag kan se färger igen!!! 
Haha. Jag vet att det är lite överdrivet men jag är så lycklig.

Ordinationen var att jag skulle vila nu tills på söndag och linda min fot, sen sa han att jag troligtvis kan vara 100% på träningen på söndag! WEEEEIII!!!






Jag är överlycklig!
Orkar inte skriva allt som pågick under besökstiden och vad som sa's.. 

Nu blir det lite true blood och ett glas kallt vatten! Yummie!
Im a happy girl!

Kommentarer
Postat av: Fanny Edfeldt

HÄRLIGT! :D

2011-10-23 @ 00:32:37
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0